VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

3 december 2013


It's all about the little detail. Naja, niet helemaal. In ieder geval wordt een kamer wel een stuk gezelliger wanneer je hier en daar wat prulletjes hebt staan, zitten of liggen (kan allemaal natuurlijk). Het is daarnaast ook meer dan leuk wanneer je allemaal mooie en kleine woonaccessoires overal vandaan tovert voor in je kamer in plaats van dat je alleen maar grote meubelen hebt. In deze foto zien jullie mij geïmproviseerde pennenbakje! Waarom geïmproviseerd? Ik kocht dit rieten bakje bij de Xenos samen met een klein flesje erin met een lief wit strikje eromheen. Het was dus eigenlijk een vaasje. Ik zag het staan en ik moest het hebben. Ik heb netjes het hele pakketje afgerekend en buiten meteen het vaasje eruit gehaald. Tada, mijn pennenbakje! Ik gebruik hem super vaak en ik ben er super blij mee. Laat ik er dan ook nog een leuke slotzin en einde aan breien. Ik kocht dit bakje omdat het extra mooi is wanneer ook kleine woonaccessoires bij je interieur passen. De tip die ik je bij deze post wil geven is dus let op het detail en zorg dat het past bij de rest van je interieur!

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk idee die als pennenbakje te gebruiken. Ik vind de spulletjes op de achtergrond ook al zo leuk en mooi bij elkaar! :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je leuke enthousiaste reactie en ik ga gelijk even op je blog kijken! (:

      Verwijderen

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!