VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

17 januari 2014



Je eigen woonaccessoire. Elk meisje heeft het zo wat. Het is leuk, het is girlie en het geeft je kamer gewoon net dat beetje extra! Make-up, nagellak, sieraden en kleding! Je hoeft ze niet weg te moffelen, het zijn juist dingen die je een mooi plekje moet geven in je kamer! Denk aan een kledingrek, een pot vol nagellakjes, een leuk bakje met al je make-up kwasten! Op de foto's hierboven zie je hoe mijn make-up, sieraden en nagellak in mijn kamer staan. De Bijoux-doos heb ik van de blokker, het make-up tasje van de Forever 21! Wat vinden jullie ervan?

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk! ziet er goed uit en prachtige nagellak ook! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, al gelijk weer een reactie! Ja ik heb er nog ietsje meer, maar ik dacht 'laat ik voor de foto even de mooiste uitkiezen', dus allemaal Catrice!

      Verwijderen
  2. Leuk!! je bent weer begonnen!

    Mooie nagellakjes staan er tussen! Ik ben ook gek op de nagellak van catrice!

    Liefs, sharon
    www.fffocus.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik probeer toch af en toe nog wat te plaatsen, zo lang in inspiratie heb! Jouw blog volg ik ook nog steeds op de voet! Ik vind het zo mooi en subtiel! Het leukste is nog dat je ook echt een eigen stijl hebt!

      Verwijderen
  3. Ik vind je foto's zo mooi. En je lay out zo mooi. En die nagellakjes zijn ook mooi. Alles is mooi. Knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooie foto's en erg mooie kleur lakjes!! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!