VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

3 december 2013

 

Een waxinelichtjeshouder gebruiken als waxinelichtjeshouder klinkt als de normaalste zaak van de wereld. Maar wat als het ook anders kan? Wat als we eens het doel van het product vergeten en er een eigen draai aan geven. Ik zocht iets om alle make-up die ik dagelijks gebruik in op te bergen, maar waaruit ik het ook weer gemakkelijk tevoorschijn kon toveren. Daarnaast moest het ook nog eens bij mijn kamer passen. Eigenlijk dacht ik er niet eens zo diep over na, toen ik naast me keek, mijn waxinelichtjeshoudertje zag, die pakte, het waxinelichtje eruit haalde en mijn make-up er netjes inzette. Ik stond wel even te kijken van het resultaat want het zag er super girly, leuk en creatief uit! Een leuke tip voor deze post is dus: Zoek je een plek om je fijnste make-upjes in op te bergen? Koop een leuke (eentje die hoog genoeg is) waxinelichtjeshouder en zet daar je belangrijkste spulletjes in. Waar laat jij je dagelijkse verzorging, nagellakjes en make-up?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!