VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

7 december 2013

Lieve lezers van mijn blog,
Wat is de tijd toch voorbij gevlogen! In Wageningen is het schooljaar zo ingedeeld dat je telkens zes weken les hebt, de zevende week vrij bent en de achtste week mag bikkelen in een heuse tentamenweek. Afgelopen dagen waren echt super leuk! Ik heb woensdag en donderdag thuis sinterklaas gevierd en ben gisteren weer terug gekomen met de trein om college te volgen en een volleybalwedstrijd te spelen. Weekend, reizen, sinterklaas en colleges. Je raad het al? Ik had niet echt tijd meer om te bloggen. Nu ik eindelijk wél weer tijd heb om te bloggen (je kent het wel, zo even tussen het leren door) kan ik niet meer echt op mijn eigen maniertje bloggen, wat ik echt helemaal niet leuk vind. In de studieweek, de vrije week voor de tentamenweek, ga ik altijd naar thuis thuis. Ik ben iemand die niet graag alleen is dus wanneer mijn huisgenoten van huis zijn vertrek ik maar al te graag naar het huis van mijn ouders. Stiekem ga ik niet alleen naar thuis thuis om niet alleen te zijn, maar ook om meer bij mijn vriendje te kunnen zijn en lekker mama's maaltijden te kunnen eten. Want ja, het is toch echt zo: "Waar het klokje thuis tikt, tikt het nergens." Hoewel mijn ouders mijn interieur hartstikke leuk vinden, is bij hun thuis alles toch wel veel moderner. Dit vind ik super jammer, want mijn blogberichten beginnen altijd met een foto vanuit mijn eigen studentenkamer. Bij deze wil ik dus alvast zeggen dat er een grote kans is dat er even geen nieuwe berichten op mijn blog zullen verschijnen deze week. Ik ga proberen zometeen voordat ik naar thuis thuis ga al wat foto's te maken, zodat ik misschien nog wel wát ga kunnen plaatsen. Maak er een heel leuk weekend en een hele leuke week van, dan ga ik snel even mijn tien koffers inpakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!