VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

7 december 2013


Een blogger zou geen blogger zijn als hij of zij gemakkelijk zou kunnen stoppen met bloggen. Ik heb alle hoeken van de kamer gefotografeerd en ben klaar om een hele week te vullen met mooie foto's. That is the spirit! Laat ik dan meteen maar beginnen met één van mijn favoriete accessoires. Dit bordje met 'home' in scrable letters. Deze kreeg ik van mijn vriend toen we voor het eerst samen gingen shoppen bij de Intratuin voor mijn kamer. Het was voor ons allebei een grote stap dat ik twee uur reizen van ons oude gemeente vandaan ging wonen. Dit bordje hingen we samen op aan mijn deur, waarbij we het echt benoemd hadden tot mijn 'home'. Ik ben er nog steeds super blij mee! Zoals ik al zei in één van mijn eerdere berichten ben ik gek op teksten in mijn kamer, dus dit bordje had ik met veel plezier aan mijn interieur toegevoegd! Een leuke tip is om aan de buitenkant van je deur iets leuks op te hangen. De entree is namelijk het eerste wat mensen van je kamer zien en geeft gelijk een leuk voorproefje van je verdere interieur! Daarnaast is het iets waar je elke keer weer tegenaan loopt en is het zo elke keer weer extra leuk om thuis te komen.

3 opmerkingen:

  1. Leuke blog heb je! Eigenlijk volg ik nog helemaal geen interieur blogs, terwijl ik het toch ontzettend leuk vindt om met de inrichting van mijn kamer bezig te zijn of weg te dromen bij prachtige plaatjes van echte droomhuizen. Ik volg je! Heel erg bedankt voor je lieve reactie op mijn blog trouwens :) Ik blog inderdaad al best wel lang ondertussen, maar ik ben er ook echt dol op. Zoals in dit artikel al staat: Ik kan dus echt niet stoppen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke spontane reactie! Zoveel interieurblogs zijn er geloof ik ook niet! Ik voel me wel helemaal vereerd dat je mij wilt volgen! Heerlijk hè, wegdromen bij van die mooie plaatjes? Ja hè, het is echt een soort van bloggervirus! Als je het eenmaal te pakken hebt, kom je er niet meer vanaf!

      Verwijderen
    2. Ik kan je nog niet vinden in mijn volgerslijstje, klopt dat?

      Verwijderen

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!