VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

8 december 2013


Meiden en tijdschriften. Volgens mij een bekende combinatie. Zelf ben ik dol op tijdschriften en vind ik het altijd weer een groot cadeautje als ik er weer één in mijn armen mag sluiten. Vooral woontijdschriften en tijdschriften met heerlijk lange teksten. Ik was er niet eens naar op zoek, toen ik in de Xenos dit rieten tijdschriftenbakje zag. Maar goed, het was riet dus mijn oog viel er al snel op en ik kon het ook met geen mogelijkheid laten liggen. Een plek om mijn tijdschriften op te bergen leek me handig, hij was van riet en ook nog eens goedkoop! Dit rieten tijdschriftenbakje staat nu in mijn kamer en wordt volop gebruikt! Het is niet alleen functioneel, maar past ook nog eens perfect bij de rest van mijn inrichting! Heb jij een plek voor je tijdschriften? Zo niet? Geen probleem, overal tijdschriften laten slingeren maakt een kamer juist huiselijker en gezellig! Dat is dan ook gelijk de tip voor bij deze post: meidenrommel maakt een kamer alleen maar leuker (en dan bedoel ik niet té veel rommel natuurlijk).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!