VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

8 december 2013


En toen werd het toch echt eens tijd voor het favoriete meubelstuk in mijn kamer: mijn bed, of eigenlijk mijn headboard. Een bed is typisch een meubelstuk voor de maand december. Telkens weer doe ik een poging om tijdens deze koude middagen 'even' op te warmen in bed en telkens weer slaag ik erin er twee uur niet meer uit te komen omdat ik in slaap ben gevallen. Oeps. Ik typ dan ook mijn blogberichten het liefst vanuit mijn warme comfortabele bed en breng er het liefst per nacht zo'n negen uur in door. Toen ik op dit mooie headboard van Riviera Maison stuitte kon ik niets meer doen dan het tabblad eeuwen open te laten staan en er telkens even stiekem naar te kijken. Ik had het perfecte plaatje al helemaal in mijn hoofd: dit headboard wilde ik heel erg graag ik mijn kamer! Ik was dan ook ontzettend blij toen ik hem samen met mijn ouders bij Jolijtwebwinkel bestelde. Het headboard is zeker niet goedkoop, maar ik ben er nog steeds verliefd op! Mijn bed zelf is niet zo bijzonder en bestaat enkel uit een boxspring, maar dit headboard maakt het echt het pareltje van mijn kamer! Wil jij dit headboard ook? Je kunt hem hier (klik!) vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!