VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

9 december 2013

 
Daar zat ik dan, op de grond. Het was een koude zaterdagmiddag. (Dit klinkt het net als het begin van een boek, vind je niet?) Pantoffels aan, een kop thee erbij en omringt met stapels 'boeken'.  Ik had mijn vader gevraagd naar oude fotoalbums. Stapels dikke mappen met baby- en kinderfoto's kwamen tevoorschijn. Twee uur later zat ik er nog steeds. Wat is het toch heerlijk, om even terug te gaan in de tijd en al die foto's stuk voor stuk te bekijken. De één nog liever dan de ander.Zo'n foto waar je er maar één  van hebt. Ik heb de mooiste foto's meegenomen naar mijn nieuwe studentenkamer en ze een plekje gegeven in mijn fotolijstjes. Nadat ik dit had gedaan, kon ik al niet wachten dit met jullie te delen! Analoge foto's zijn de mooiste foto's om je fotolijstjes mee te vullen. Het zijn geen scherpe kleuren, maar warme, zachte kleuren die geheid bij je interieur zullen passen! Kies een koude dag in het weekend uit, trek die meest lekker zittende pyjama aan, doe pantoffels aan je voeten, trek een dekentje over je heen, pak een heerlijke grote mok thee, duik de fotoboeken in en geef de mooiste foto's een plek in je kamer! Een glimlach en fijne middag verzekerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!