VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

10 december 2013


Deze keer eens iets anders. Close-up foto's zijn mooi, maar zo kunnen jullie natuurlijk nooit mijn kamer goed zien! Daarom heb ik bedacht in de komende weken elke keer een deel van mijn kamer vanaf een grotere afstand te fotograferen en aan jullie te laten zien! Mijn doel van dit theeleuten-blog is om jullie te voorzien van ideetjes om je kamer in te richten, daarnaast wil ik jullie ook inspireren met mijn kamer en vertellen hoe ik alles gedaan heb en vooral wáár ik alles vandaan heb. Mijn blog is nog super onbekend, maar eigenlijk is dat niet heel erg! Voorlopig beleef ik er zelf al heel veel plezier aan om alleen al af en toe lekker een stukje te typen en ik hoop toch stiekem dat diegene dié mijn blog lezen er wat aan hebben en het leuk vinden om te lezen. Als ik zo dit plaatje zie, krijg ik echt een grote glimlach op mijn gezicht! Ik ben maanden bezig geweest mijn kamer in te richten en het lijkt dan ook totaal niet meer op een studentenkamer! Het idee is wel dat ik alles meeneem naar mijn toekomstige huis (dromen mag altijd toch?) en dat het dus eigenlijk ook allemaal een investering is waar ik hopelijk nog lang plezier van ga hebben! Mijn kamer is een mix geworden tussen de mooiste (soms niet aller goedkoopste) meubelen en goedkope tweedehandsspulletjes die mijn kamer echt tot een geheel maken! Mijn tip is vooral: goed zoeken! Heb je iets op het oog? Kijk dan eerst verder en vergelijk verschillende prijzen. Een goede tip is ook altijd even op marktplaats te kijken en daarnaast te beginnen bij de goedkopere winkels als de Action en de Xenos. Hier zijn de dure merkdingen nagemaakt en te koop voor veel lagere prijzen! Vaak zelfs even mooi! Laat ik nu maar stoppen met al dat typen. Wat vinden jullie van dit deel van mijn kamer?

9 opmerkingen:

  1. Wauw, echt een prachtige kamer, al helemaal voor een studentenkamer! Je hebt een prachtige stijl, echt precies waar ik ook op val!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga helemaal stralen van deze reactie, dankjewel! Echt een hele leuke reactie! Ik heb je blogs bovenaan mijn favoriete blogs gezet, want echt waar: ik vind hem echt heel erg leuk!

      Verwijderen
  2. Wauw wat heb jij een gave stijl. Zoals je al las op mijn blog ben ik op zoek naar inspiratie voor als ik volgend jaar op kamers ga, en dit is echt precies hoe ik het ook leuk vind. Nergens zo goed kunnen vinden wat ik zoek als op jou blog. Kijk nu al uit naar de volgende artikelen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van deze reactie word ik ook al zo verlegen! Ik zal mijn best doen met mijn volgende artikelen, ik hoop dat je er ideeën uit kunt halen en het leuk blijft vinden alles te lezen!

      Verwijderen
  3. Super leuk! ik snap helemaal wat je bedoelt met 'investering voor later'. Ik heb ook allemaal spullen gekocht voor in mijn studio met het idee dat ik het dan mee kan nemen naar een 'echt' huis!
    Het ziet er echt knus uit!!

    sharon
    www.fffocus.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie! Ik probeer al mijn aankopen stiekem altijd goed te praten. "Ja! Maar dat is ook voor later hoor"! Maar ik denk ik het ook echt allemaal mee ga nemen!

      Verwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke kamer heb je. Het ziet er echt heel gezellig en knus uit, vooral je bed vind ik echt helemaal geweldig! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!