VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

10 december 2013


Rechts onderin het scherm van mijn laptop staat alweer 10 december. 10 december betekent voor mijn gevoel alweer bijna kerst! Wat gaat elk jaar, en vooral de maand december, toch weer snel! Kerstlampjes moeten worden opgehangen, de kerstboom moet worden opgetuigd en de verlanglijstjes moeten worden samengesteld. Ik weet nog hoe moeilijk ik het altijd vond om dingen te verzinnen voor op mijn verlanglijstje, maar sinds ik op mijzelf woon is dit niet moeilijk meer! Mijn verlanglijstje bestaat nu vooral uit interieurdingen. Volgens mij gaat het interieurvirus dat ik heb opgelopen niet meer weg! Vanavond daarom een aantal ideeën om op je verlanglijstje te zetten.

  • Wat ik altijd leuk vind om te krijgen zijn theelichtjeshouders, kaarsen en dienbladen om deze op te zetten. Al deze kleine wensen kunnen je ouders, broertjes, zusjes, vrienden, geliefde, oma, opa of kerstman overal wel vinden. Winkels waar ik zou kijken voor de houders en kaarsen zijn de Xenos en de Blokker, ik vind dat beide winkels hele leuke soorten hebben en vooral niet te duur! Voor een dienblad zou ik even een kijkje nemen bij de Action!

  • Wat ook altijd leuk is om te krijgen zijn dingen voor aan de muur! Denk hierbij aan posters, kapstokken, tekstborden, muurstickers en klokken. Als je het idee van muurstickers nog niet kent, is het erg leuk om het eens op te zoeken via Google! Een grote witte muursticker met een Engelstalige tekst staat nog steeds bovenaan mijn verlanglijstje. Waarom ik het nog niet besteld heb? Muurstickers kun je er niet meer af halen, dus als ik dat nu koop is dat niet meer echt investeren te noemen (en kan ik het niet meer meenemen naar mijn latere droomhuis)... Tja en laat dat nou nét tegen mijn principes ingaan.

  • Wil je toch liever van die cadeaus waarvan iedereen denkt 'zit hier niet gewoon stiekem iemand in?' omdat ze zo groot zijn, dan kun je ook nog één van deze dingen op je verlanglijstje zetten: een krukje, een nachtkastje, een bijzettafeltje of kledingrek. Deze kun je waarschijnlijk het beste kopen bij de Xenos.

Wat staat er op jouw verlanglijstje dit jaar? Vraag jij (dit jaar) ook iets voor je kamer?

6 opmerkingen:

  1. Op mijn verlanglijstje staan ook alleen maar dingetjes voor mijn kamer, vooral van die heerlijke geurkaarsen! Ik zou nog wel meer dingen voor aan de muur willen, maar helaas heb ik niet zoveel ruimte meer, haha. Trouwens, echt super super lief dat ik bij je favoriete blogs sta. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik twijfel altijd over geurkaarsen! Ik heb werkelijk bijna alles wat betreft kaarsen en kaarsenhoudertjes etc. alleen met geurkaarsen ben ik altijd bang dat er meteen een hele zware geur in je kamer hangt in plaats van een natuurlijk zacht lekker geurtje. Heb jij daar ervaring mee? Je kamer klinkt echt heel knus als je zegt dat er niks meer aan de muur kan! Ik ben net verhuisd en dat boren is toch wel veel werk, dus eigenlijk hangt er nog helemaal niet zo veel bij mij aan de muur! Ja, ik vind hem echt ontzettend leuk, dus je blog verdient wel een beetje extra aandacht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik hou ook echt niet van al te sterke geurkaarsen, want die overheersen inderdaad te veel. Ik geef dan liever iets meer uit want dan zijn de geurtjes wel een stuk beter. De meeste hebben ook zo'n hele erge wc-verfrisserlucht. Yankee Candles zijn super lekker, die zou je moeten proberen!

      Verwijderen
    2. Oh die ga ik dan zeker denk ik binnenkort proberen! Ik ben dan inderdaad ook wel bereid wat meer uit te geven, als het geurtje maar lekker is! Dankjewel voor de tip!

      Verwijderen
  3. Wat een leuke dingen op je lijstje. Ik ben zelf erg fan van kaarsjes, ook iets minder van geurkaarsen. Leuk blog heb je! Volg je via Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw wat een leuke reactie alweer en wat leuk dat je me volgt op Bloglovin! (Ik helemaal door met dolle heen met nóg een volger). Heb jij veel kaarsjes op je kamer?

      Verwijderen

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!