VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

11 december 2013


Laat ik even tussendoor een leuke belofte doen: wanneer ik de 30 volgers op Bloglovin' heb behaald zal ik een 'Spam je blog artikel' schrijven waaronder jullie in een reactie allemaal je blog kunnen promoten! Helpen jullie mij aan de 30 volgers? Het leek me al tijden echt leuk om een keer een 'Spam je blog' artikel te kunnen schrijven die ook echt zin zou hebben! Stiekem natuurlijk vooral omdat ik het leuk vindt om jullie blogs allemaal te leren kennen, maar ook een beetje zodat jullie weer wat meer volgers kunnen verwerven! Op naar de 30 volgers en ik beloof bij deze dat ik me hier echt aan ga houden! Één ding: voordat jullie 'Spam je blog' zien staan er hieronder allemaal massaal jullie blog gaan spammen: nu dus nog niet hè!

1 opmerking:

  1. http://kimhofstee.blogspot.nl/ Een blog over mezelf, fashion, make up, lifestyle enzovoort! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!