VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

12 december 2013

 
Sinds gisteren heb ik een aantal van 13 volgers bereikt! Ik zit te stuiteren op mijn stoel en check om de 10 minuten mijn blog. Door mijn hele enthousiasme wil ik gelijk wel honderden artikelen voor jullie schrijven! Echter is de situatie een beetje anders en zit ik hier, achter mijn laptop, keer op keer een nieuwe zin te typen om die vervolgens weer van het scherm te laten verdwijnen. Hoe vaak ik ondertussen de backspace-knop al heb ingedrukt is onvoorstelbaar en niet op twee handen te tellen. Als ik bloggen met de hand zou doen, zou er ondertussen al een driemeterhoge berg zijn ontstaan van papierpropjes. Gelukkig leven we in het digitale tijdperk en kunnen we in één klik gewoon opnieuw beginnen (anders zou het toch erg zonde zijn van al die bomen). Maar goed, mijn blog wordt gelezen! Genoeg reden voor een feestje en genoeg redenen om nog meer mijn best te doen op het schrijven van artikelen! Naast dat ik dat echt hartstikke leuk vind, hebben jullie dus ineens ook een heel ander effect op mij: ik weet echt niet meer wat ik moet schrijven! Kunnen jullie me helpen? Wat willen jullie zien? Wat willen jullie lezen? Waar kan ik jullie blij mee maken? Dit is dus een soort van feed-back-needed-artikeltje. Let me know!

9 opmerkingen:

  1. wat een sfeervolle foto's heb je op je blog staan!
    ik volg je nu op bloglovin!
    je hebt een erg leuke en overzichtelijke blog!

    vind ook dat je erg fijn schrijft
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een super lieve reactie en wat ontzettend leuk dat je me volgt via Bloglovin'! Echt hartstikke bedankt voor die grote complimenten! Laat het maar weten als je verdere tips hebt en ik ga ook eens even een kijkje nemen op jouw blog!

      Verwijderen
  2. Ik vind je blog erg leuk om te lezen. Ik volg je pas sinds gisteren, maar toch. Ik heb je dan gisteren ook gelijk gevolgd op Bloglovin'. En tof dat je de 13 volgers hebt gehaald. Misschien is het leuk om een artikel te maken over hoe jij jouw kamer hebt ingericht, met verschillende 'gezelligmakers' zoals kaarsjes en lampjes enzo. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook al weer zo'n groot compliment! En dankjewel voor je tip! Ik ga kijken of ik er een leuk artikel van kan maken!

      Verwijderen
  3. Je vroeg me naar mijn ideeën dus hier komen ze (=

    Als eerste wil ik zeggen dat je foto's echt ontzettend gaaf zijn! De sfeer van je interieur komt echt door naar je blog. Ga vooral zo door!

    Misschien kun je een keer leuke DIY projectjes doen over hoe je een meubel kunt personaliseren. Of je kunt een artikel schrijven over hoe je een mooi thema voor je kamer bedenkt (wat bij jou past). Hoe je accessoires kunt gebruiken om je kamer sfeer te geven. Schrijven over leuke webshops. Een shoplog met leuke geshopte accessoires.

    Heb je daar wat aan? (=

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een super groot en lief compliment! hahahaha zie je, hier heb ik wat aan! Je derde idee heb ik echt super toevallig verwerkt in een artikel! Die komt er morgen op over hoe je je kamer een knusse sfeer kunt geven! En de rest kan ik echt super goed gebruiken, ga ik echt doen! Honderd keer dankjewel!

      Verwijderen
    2. graag gedaan! (=

      Verwijderen
  4. Jaa, Roomtour wordt erg vaak gedaan, haha! Kom er net achter dat je maar een week langer blogt dan ik! Ik heb vandaag mijn 17de volger binnengesleept, joepiee! Misschien iets met leuke kerstinrichtingen of zo? Don't know...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja! In een filmpje hè? Daarvoor moet ik wel heel wat angsten overwinnen, maar misschien zeker leuk om een keer te doen! I will keep that in mind! Echt? Dat scheelt dus inderdaad helemaal niks! Hoe doe je dat? Zo snel zoveel volgers voor je winnen? Echt super leuk!

      Verwijderen

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!