VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

12 december 2013


Dus mijn blog was even een beetje van slag, noem het maar 'uit de running'. But I am back!, Laat ik gewoon lekker creatief aan de gang blijven en leuke artikelen blijven verzinnen om met jullie te delen! Vandaag staat mijn wasmand op de planning. Niet het eerste waar je aan denkt als je een beeld hebt van een knusse kamer, maar toch wil ik dit tuttige onderwerp graag een keer in de spotlights zetten. Het hebben van een wasmand wil ik gelijk even linken aan een brandende vraag aan mezelf. "Voel ik me al volwassen?"Ik woon nu ongeveer sinds vier maanden op mijzelf, doe mijn eigen was, kook mijn eigen gerechten en stop mezelf elke avond in. Ben ik dan volwassen? Stiekem moet ik toch een beetje bekennen van niet. Ik woon met vijf andere meiden in één groot huis (precies dat is één gezellige rommelige beestenboel) dus in principe ben ik nooit alleen en hoef ik ook nog niet echt op mij eigen benen te staan! Wassen. Ja, wassen, dat doe ik dan weer wel. Ik zit er namelijk niet op te wachten om elk weekend alle was heen en weer te slepen en het is ook wel eens fijn om doordeweeks het één en ander te kunnen wassen. Voor dit leuke huishoudelijke klusje heb ik een rieten wasmand mijn huis in gesleept, die ik vandaag graag met jullie wil delen! De wasmand is van Riviera Maison en ik heb hem gekocht via marktplaats voor een klein prijsje (lucky bastard). Hij past perfect bij de rest van mijn interieur. Wonen jullie al op jezelf?

4 opmerkingen:

  1. leuk! haha
    ik wilde ook niet zo'n standaard wasmand op m'n kamer!! dus bij mij werd het echt 'project wasmand' haha uiteindelijk een soort rubberen emmer gevonden, heel stoer!

    liefs, Sharon
    www.fffocus.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk! hahahaha zo kan ik inderdaad ook wel een aantal projecten noemen! Het vinden van een dekbedovertrek vond ik echt het allermoeilijkste! Het enige wat me daarnaast echt nog niet gelukt is en nu echt 'mijn project' is, is een prullenbak die bij mijn interieur past. Echt niét te vinden! Ik zit nu te denken aan een gevlochten mand, maar die kan ik dan alleen gebruiken voor papieren afval. Een rubberen emmer klinkt ook echt heel leuk! Ik zie vanzelf wel een keer foto's op je blog verschijnen?

      Verwijderen
  2. Rivièra Maison is een leuk, maar duur merk; fijn dat je 'm zo goedkoop hebt kunnen scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt mijn favoriete merk, maar zooooooooo duur! Ja, bij Riviera Maison is het ook echt een kwestie van koopjes zoeken via marktplaats! Dankjewel voor je reactie (:

      Verwijderen

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!