VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

13 december 2013


Goedemorgen! Misschien ben ik vandaag wel de eerste in jullie Bloglovin' lijstje die een artikel plaatst, zo vroeg is het. Toen ik gisteren deze post alvast aan het schrijven was voor vandaag, kon ik me bijna niet inhouden om hem al gelijk te plaatsen. Het ging namelijk goed (ik schreef echt alsof het morgen was dat ik hem had geschreven), totdat ik na drie regels al zo enthousiast werd dat ik hem eigenlijk gelijk al online wilde zetten! Ik heb mezelf echter goed in bedwang kunnen houden en ga nu over een paar seconden dit artikel eindelijk dan echt met jullie delen. Wat ben ik benieuwd naar wat jullie ervan vinden! Het doel dat ik mezelf heb gesteld is dat ik graag creatief wil blijven! Doordat ik me zo heb toegespitst op interieur en op mijn blog over niks anders schrijf, is het extra lastig om telkens met iets nieuws te komen. Echter geef ik niet op en probeer ik het te zien als een leuke uitdaging! Hoe breng ik mijn visie, ideeën en passie over interieur op een zo leuk mogelijke manier over? Ik ben dus ook druk aan het brainstormen over wat voor artikelen ik jullie de komende weken allemaal ga voorschotelen! In dit artikel (en ik zal jullie dit keer proberen niet op te zadelen met zoveel tekst, wat eigenlijk alweer niet helemaal gelukt is) geef ik jullie 10 manieren om je kamer een knusse uitstraling te geven. Je ziet het altijd wel voorbij komen via www.tumblr.com of www.weheartit.com Allemaal mooie plaatjes van de meest knusse interieurs, maar hoe doe je dat? Om meteen maar met de deur in huis te vallen en dit artikel inderdaad kort te houden als dat ik beloofd had, volgt hieronder het hoe-maak-ik-mijn-kamer-knus-lijstje:
  1. Zet zoveel mogelijk kaarsjes neer
  2. Maak gebruik van sierkussens
  3. Hang gordijnen voor je ramen die niet teveel licht doorlaten
  4. Verstop je bank en bed onder zoveel mogelijk plaids en dekens
  5. Een donker houten vloer (waarin de knoesten nog zichtbaar zijn) doet wonderen en maakt een kamer knus en compact
  6. Kerstlichtjes maken het natuurlijk altijd gezellig
  7. Gebruik sierlijke lijnen in je interieur (denk aan een brocante-stijl bed)
  8. Voorzie al je kastjes, tafeltjes en plankjes van fotolijstjes
  9. Maak gebruik van riet (bijvoorbeeld dit leuke rieten lampenkapje)
  10. Jouw eigen spulletjes maken een kamer natuurlijk ook gezellig: zet je pantoffels naast je bed, hang je favoriete gebreide vestje over de stoel en leg het boek dat je aan het lezen bent gewoon opengevouwen op je nachtkastje.
Hebben jullie zelf nog ideeën om je kamer knus te maken? Let me know!

4 opmerkingen:

  1. Waaah, leuke tips! Ik heb zelf nog geen tijd gehad mijn kamer kerstklaar te maken, hopelijk lukt dat van het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw dankjewel voor je positieve reactie! Heb jij het ook al zo druk? Je kamer kerstklaar maken kan best wel snel dus hopelijk gaat het je dit weekend lukken! Vaak kom je met een paar lichtjes om en rond je bed al een heel eind!

      Verwijderen
  2. Leuk artikel!
    Misschien kun je volgende keer foto's gebruiken om de sfeer die je ermee krijgt te laten zien. Geeft net wat meer aan je artikel (: (en stiekem vind ik je foto's gewoon ontzettend leuk en krijg ik er geen genoeg van, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede tip! Ik vind het alleen zo zonde meerdere foto's bij één artikel neer te zetten! Maar misschien ga ik dat dan toch volgende keer gewoon maar doen! En dankjewel voor dat grote compliment! En je reactie natuurlijk!

      Verwijderen

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!