VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

17 december 2013


Het is laat in de avond. Half elf zie ik net staan onderaan mijn laptopscherm, wanneer ik toch nog besluit even een artikel voor jullie te typen. Ik kreeg echt net ineens een mail, thee door de kamer heen, huisgenoten in rep en roer, want guess what: ik heb een winactie gewonnen bij Fingerarts en ik mag een muursticker uitzoeken ter waarde van 25 euro! Ik doe bijna nooit mee. Één keer wel en ik win gewoon! Ik door het dolle heen natuurlijk. Gelijk de hele website overhoop gehaald. Ik ga het natuurlijk met jullie delen als ik de muursticker binnen heb! En nu ben ik uitgeput, zwaar uitgeput. Hoog tijd om te slapen dus, maar ik moest toch nog even mijn camera pakken. Ik kon het niet laten. Mijn enthousiasme moest er nog even uit. Dus ik heb nog even druk mijn kamer gefotografeerd. En deze foto vond ik blogwaardig genoeg, dus besloot ik hem met jullie te delen! Ik heb vandaag nog geen artikel erop gezet omdat ik alleen wil bloggen als mijn hoofd ernaar staat. Nu dus. Ik moet de kwaliteit van mijn artikelen natuurlijk wel een beetje hooghouden! (Dat was het wijze advies van mijn jongere zusje). Nog even twee dagen hard leren, vrijdag een tentamen maken en dan heb ik eindelijk kerstvakantie! Hebben jullie al zin in de vakantie? En in kerst? Krijgen jullie cadeautjes? Kopen jullie cadeautjes? Hebben jullie een kerstboom? Versieren jullie je kamer? Oké, ik loop te hard van stapel. Welterusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!