VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

16 december 2013


Ik ben weer thuis! Het heeft me bloed, zweet en tranen gekost. Ik heb boeken doorgewerkt alsof me leven er vanaf hing, geschreven alsof ik honderden collegeblokken aan het verslinden was en geleerd alsof ik de komende weken elke dag een tentamen zou hebben. Maar de studieweek is afgelopen! Morgen mijn eerste tentamen en ik heb er zowaar een beetje vertrouwen in! Maar ik ben dus weer thuis, in mijn kleine stulpje, mijn eigen plekje, mijn eigen tent en mijn paradijsje. Wat een fijn gevoel om mijn tas op mijn bed te laten ploffen, mijn eigen spulletjes weer bij me te hebben en vooral om mijn spiegelreflex weer in mijn handen te hebben! Ja, die had het zwaar de afgelopen paar minuten en gaat het hoe dan ook, ook zwaar krijgen de komende dagen. Ik heb honderden ideeën om over te schrijven (het is weer zo ver) en bijna geen tijd om ze te typen, maar ik kon het toch niet laten er nog snel even een artikel op te zetten voordat ik zo naar de supermarkt ga om wat eten voor vanavond te halen. Deze mok van Riverdale stond bovenaan mijn verlanglijstje. Ik denk dat ik hem al wel tien keer heb bekeken in de Intratuin, voordat die dan nu eindelijk op mijn tafel mag staan. Ik heb hem gekregen van sinterklaas en de kerstman (stiekem van mijn vriend). De andere spullen die ik van hem gekregen heb laat ik in een ander artikel zien (even verdelen hè). Ik heb de mok de afgelopen week elke dag gebruikt en ik vind hem echt meer dan geweldig! Interieur voor bij de thee kan natuurlijk ook niet zonder een mooie grote mok voor thee. Dus als je dit leest, dankjewel lieve schat! Wat vinden jullie van deze mok?

10 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk! Succes met je tentamens!
    Ik heb voor sinterklaas ook hele leuke mokken gekregen! Die komen woensdag online in een artikel.
    Als je het leuk vind kun je dat lezen (=

    ps. deze zin klopt niet helemaal:
    Ik heb honderden ideeën om over te schrijven (het is weer zo ver) en bijna geen tijd om ze te typen, maar ik kon het toch niet laten er nog snel even een artikel op te zetten voordat ik zo naar de supermarkt ga om wat eten voor vanavond te laten.
    Volgens mij moet het laatste woord halen zijn? Niet lullig bedoeld hoor! juist om je te helpen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de hint, ik heb het gelijk aangepast! hahaha je kunt wel zien dat ik aan het haasten was! Dankjewel! Wat ontzettend leuk, dat artikel ga ik dan zeker even lezen! En dankjewel weer voor je reactie! Echt leuk om een beetje feedback te krijgen (:

      Verwijderen
  2. Heel veel succes met je tentamens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die mok echt heel leuk ^^ Lief dat je vriend die voor je had gekocht! :)
    Wens je heel veel succes met je tentamens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah super leuke reactie! Kende je de mok al? Ja, het was echt een super lief cadeautje en ik ben er hartstikke blij mee. Trouwens ook dankjewel voor je succeswensje, ik ga er wat van maken!

      Verwijderen
  4. Het is inderdaad een toffe mok! "Ik denk dat ik hem al wel tien keer heb bekeken in de Intratuin," is zó herkenbaar, haha! Als ik iets leuks zie in de stad, loop ik er ook graag een stuk of tien keer langs, en dat gevoel als je 't dan uiteindelijk hebt: is zo'n yeah-heah-woehoew-Amerikaans-filmsterren-gevoel! :-D In ieder geval, nog succes met je tentamens! Zet 'm op! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha wat zeg je dat toch leuk! Deze hele reactie is gewoon niet alleen leuk vanwege de inhoud, maar ook om hoe je het geschreven hebt! Ik voel me nog steeds zo vereerd dat mensen het lezen en ook reacties achter laten! In ieder geval dankjewel voor je (oh zo enthousiaste) reactie! Dat is inderdaad echt precies dat gevoel! Dankjewel, ik ga mijn best doen! Ik denk dat ik die van vandaag wel gehaald heb (maar vast niet zo hoog).

      Verwijderen
  5. Wat een onwijs leuke mok! Heel lief dat je vriend 'm heeft gegeven. Super leuke blog heb je, ik volg je!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vond hem echt heel heel heel erg leuk! Ahw, dankjewel voor je grote compliment en hartstikke leuk dat je me nu volgt!

      Verwijderen

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!