VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

14 december 2013


De wasknijpers hadden weer een zware dag als ik een tent wilde gaan bouwen. Ik was de hele dag zoet. De grootste handdoeken moesten tevoorschijn worden getoverd en ik sleepte dolenthousiast dan ook alle handdoeken die we in huis hadden liggen naar mijn kamer. Dat was op zich al een hele klus, ik had namelijk een kamer op zolder. De grootste opgave was echter altijd om plaatsen te vinden waar je de handdoeken aan vast kon maken. Wat was dat moeilijk zeg! Ik was een klein meisje met een eigen kamer die niets liever wilde doen dan tenten bouwen in die kamer. Mijn kamer interesseerde me niet. Hoe mijn kamer eruit zag maakte me echt niets uit. Maar die tent! Ja, die tent die moest echt tip en top in orde zijn. Ik denk dat het daar al een beetje begon, die liefde voor een knus, warm en fijn gevoel dat een plek met zich meebrengt. Die tent tent voelde zo veilig en knus, alsof je aan het kamperen was maar dan met heel veel kussens én veilig in je eigen kamer. Risico vermeed ik trouwens altijd liever dan dat ik het aanging, vandaar dat ik het heerlijk vond dat deze tent gewoon veilig in mijn eigen kamer stond. Naja, veilig? Ik kan me niet herinneren dat er een tent was die langer dan één dag heeft gestaan. Ze stortten altijd in. Meestal had ik bij de tijd dat mijn tent voor de tiende keer instortten er wel vrede mee. En een leuke dag achter de rug. Die goede oude tijd hè. Zo zeggen ouderen dat altijd, maar soms moet ik toch wel een beetje bekennen dat ze gelijk hebben.

"Wat kon ik toch genieten van mijn eigengemaakte tent.
Het bestond uit handdoeken en wasknijpers, meer was het niet"

13 opmerkingen:

  1. Leuk stukje! Misschien een klein tipje: volgens mij blog jij meerdere keren per dag. Om niet te snel door je inspiratie heen te raken, kun je misschien één keer per dag bloggen?
    De functie op mijn camera was iets met "CA" of zo. Dan kun je instellen zonder flits en hoe licht of donker je de foto wilt hebben. Het werkt wel alleen als je wel voldoende kunstlicht hebt, je foto's worden alleen wel ongeveer even mooi als met natuurlijk licht! Succes ermee, hopelijk heb ik je geholpen! En anders moet je me maar even een mailtje sturen: mooiedingenvanmij@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha oké hier moet ik wel om lachen. Ik vind het zo leuk om te bloggen en heb zoveel ideeën dat ik eigenlijk alles tegelijk wil posten. Mijn idee is ook dat ik uiteindelijk één post per dag ga plaatsen. Nu is het gewoon mijn enthousiasme die ervoor zorgt dat ik er soms meerdere plaats. Ik wil het vooral 'in toom houden' omdat je mensen wel de tijd moet geven om het te lezen. Maar je hebt dus wel echt gelijk! Oh dankjewel voor je reactie nog daarop! Ik ga er even naar zoeken want dat is echt super handig!

      Verwijderen
  2. Heel leuk stukje dit! :) Vroeger wilde ik ook altijd tenten bouwen in huis en wat werd ik gefrustreerd als dit niet lukte, haha. Maar je hebt wel gelijk. Het is zo gezellig en knus. Heerlijk om daarna een film te kijken in je zelf gemaakte tent. Ik volg je nu wel goed trouwens. Ik had het gedaan op mijn telefoon, maar dat werkt nooit mee. Waarschijnlijk zag je het daarom niet. Maar nu sta je in mijn lijstje met blogs hoor :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je maakt me gelukkig! Dankjewel voor je leuke leuke leuke reactie! hahahaha ik zal ook wel een aantal keer gefrustreerd zijn geweest maar ik wilde het voor het stukje natuurlijk even romantiseren. Ik vond het wel echt heerlijk altijd en kon er zo trots en blij mee zijn! Als de tent het hield, wilde ik hem ook altijd 's nachts nog zo laten. Ik ga denk ik snel maar weer een tent bouwen. Maar wat leuk dat je het helemaal herkent en wat leuk dat je me dan nu echt volgt!

      Verwijderen
    2. Ik kwam erachter dat ik je nog helemaal niet bij mijn favoriete-en-deze-moeten-echt-meer-bekendheid-krijgen-blogs stond, maar dat ga ik nu gelijk even doen!

      Verwijderen
  3. Echt heel erg herkenbaar, haha. En dan ook alle meubels overal en nergens vandaar slepen om als 'fundering' te laten dienen, haha. En uiteindelijk viel inderdaad alles in elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij ook al? Zie je! Ik wist wel dat ik niet de enige was! hahahaha dat heb ik nooit gedaan maar super slim! Jij maakte dan gewoon al echt je eigen huis! Ja dat was altijd wel jammer hè, dat het nooit zo lang kon blijven staan? Maar oh wat was dat leuk! Die goede oude tijd.

      Verwijderen
  4. Heel leuk artikel! Dit is echt zó herkenbaar, tenten bouwen was vroeger ook een van mijn hobby's :)
    Bedankt voor je lieve reactie! Het maakte mijn dag helemaal goed!
    Liefs, Bo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahw wat een leuke reactie (terug)! En ik vind het echt heel leuk om te horen dat het herkenbaar is.

      Verwijderen
  5. Bedankt voort je lieve reactie op mijn blog! Ik ga je even volgen met bloglovin ' :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk artikel! Heel erg herkenbaar en onwijs leuk geschreven! Tenten bouwen was ook iets wat ik al te graag deed. :)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een leuke enthousiaste reactie. This makes my day! Echt leuk om te horen dat zoveel meiden het herkennen!

      Verwijderen

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!