VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

29 januari 2014

Mijn blog heeft de 30 volgers behaald! Ik wil toch even zeggen dat ik, ondanks dat ik niet veel meer blog, alle volgsters wil bedanken voor niet alleen het volgen, maar ook de reacties! Echt lief! Ik had het beloofd. Bij de 30 volgers zou er een spam-je-blog artikel online komen! En ik maar denken dat ik dat nooit zou halen. Ondanks dat ik dus niet meer echt actief ben op dit blog, toch nog een spam je blog! En spam hem dan ook goed hè! Ik blog dan wel zelf niet meer zo veel, maar ik volg jullie allemaal op de voet (lees: elke minuut wordt de Bloglovin' app refresht). Laat je URL achter met wat informatie over de inhoud van je blog! Maak er maar een leuk praatje van en ik kom, als ik je blog nog niet ken, zeker een kijkje nemen!

10 opmerkingen:

  1. Spam je blogs zijn altijd top, net als deze blog toen ie nog WEL eens boven kwam drijven in mijn feed!

    Hopelijk word je nu zo onder gespamd dat je spontaan weer behoefte krijgt elke dag te posten!

    En anders moet je maar eens langs komen op http://www.zowiezoe.com om te lezen over de onzinnige verzinsels die mij bezig houden ;) ook leuk, al zeg ik het zelf XD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahaha wat een leuke vlotte spontane en gezellige reactie. Misschien gebeurd er inderdáád wel een wonder. Ik ga zeker even kijken!

      Verwijderen
  2. Proficiat met je volgers! En leuk dat we mogen spammen! Ik ben Vanessa, 24 jaar en woon in België. Ik blog over beauty, lifestyle en fashion. Daarnaast organiseer ik regelmatig een leuke winactie. Kom dus zeker een kijkje nemen! Liefs x www.vanessablogt.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het heel jammer dat je zelf niet zo veel meer blogt! :( Waarom precies niet? Dat je de 30 volgers hebt gehaald, zegt toch ook iets over jou en jouw blog? :) En dat is namelijk dat je hartstikke leuk schrijft! Dus ga maar weer snel meer bloggen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je vergeet zelfs je blog te spammen! hahaha, ahw. Echt omdat ik het 'even niet meer wist', ik heb wel heel veel ideeën voor posts die over andere dingen gaan dan interieur, maar daarvoor zou ik een geheel nieuw blog aan moeten maken, omdat ik dit blog graag zo 'clean' wil houden zodat ik altijd er nog mee verder kan. Ik kan je wel één ding verzekeren, dat nieuwe blog gaat er komen! Maar zolang ik die nog niet hebt, zal ik wanneer ik ideeën heb voor artikelen ze hier natuurlijk wel gewoon plaatsen! Echt super lief, je reactie! Ik beloof dat ik nu niet voor altijd stop. Deal?

      Verwijderen
  4. Hoop dat je ooit weer vaker gaat bloggen ^^ Tot die tijd neem ik maar gewoon genoegen met af en toe een post hihi vind je artikelen altijd erg leuk :)
    Enne, ohja, mijn blog; tsja die gaat echt over van alles en nogwat haha! DIY's, Postcrossing, Reizen, Eten, etc. :) thebitsandbobsblog.weebly.com :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je dit doet! Mij naam is Wendy en ik blog voornamelijk over fashion :)
    Ik organiseer een leuke surprise giveaway op mijn blog. Zou leuk zijn als je ook mee doet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toevallig kwam ik bij je blog, je schrijft erg leuk!
    Ik ben Marjoke en blog op http://lifelovelovely.blogspot.com/ over allerlei onderwerpen.
    Ik heb niet bepaald een onderwerp waar ik veel over schrijf, ik schrijf over alles wat zeg maar.
    DIY's, tips en trucs, personal updates, enzovoort.
    Ik zou het leuk vinden als je eens op mijn blog kijkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!