VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

4 februari 2014

De derde opdracht van de Happy Challenge was een gevaarlijke opgave. Ik visualiseerde mijn droomhuis (lees: knutselde online een leuk moodboard in elkaar met onder andere mooie kamers, leuke posters, landelijke meubels en mijn favorieten accessoires) en struinde een aantal websites af voor nog meer inspiratie. Hartstikke leuk zou je zeggen, maar veel te gevaarlijk voor zo'n interieur- en koop 'verslaafde' als ik. Ik kon me dan ook niet langer inhouden en de online woonwesbshops moesten eraan geloven. Ik ging op zoek naar de leukste webshops en meest passende interieuraccessoires. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb een aantal geweldige producten gevonden die aansluiten bij de stijl die ik het allerliefst zou hebben in mijn droomhuis. Deze producten heb ik met prijs en webwinkel bij elkaar gezet. Misschien vind jij er ook wel wat tussen zitten en sta je binnenkort te stralen met één van deze producten (of al deze producten) in je hand. Veel kijkplezier en laat even weten wat jullie ervan vinden!

 

6 opmerkingen:

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!