VOLG MIJN BERICHTEN VIA BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

27 februari 2014



Ja. Nee. Ja. Nee. Ja. Nee. Ja? Ik heb lang getwijfeld. En ik twijfel nog steeds, maar ik denk dat ik bij deze mijn persoonlijke blog met jullie wil delen. Nu toch al een aantal mensen hem gevonden hebben, kan ik ook eigenlijk geen andere kant meer op. Ik wilde dit blog in eerste instantie eigenlijk met niemand delen zodat ik gewoon echt álles kon schrijven wat ik wilde, maar dat is dus bij deze niet gelukt. En een blog is ook eigenlijk geen blog zonder volgers. Dit is voor alle meiden die lieve berichtjes achterlieten met dat ik niet moest stoppen met bloggen: ik ben niet gestopt. Alleen heb ik een ander en nieuw blog gemaakt waar ik schrijf over alles. Alles wat ik lief heb. En niet lief heb, maar dan ergens toch stiekem wel weer lief heb. Ik schrijf veel, onregelmatig, heel anders dan andere, niet over de gebruikelijke dingen en thema's, geen beauty, geen outfits, maar een blog over mijn leven, filosofie, ergernissen en juist fijne dingen. Oh, en ik schrijf natuurlijk ook nog over interieur! Ik schrijf alleen wanneer ik zin heb, in korte zinnen, in lange zinnen, ik schrijf en ik zie wel wat eruit komt.

Misschien vindt je het leuk om een keer een kijkje te nemen? Klik hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik spring een gat in de lucht bij elke reactie, dus laat gerust een reactie achter!